Kariéra
Volné pozice (Hodonín)
Kancelář
Zakaznický servis / asistent/ka kanceláře 1 volná pozice
Do Wuders hledáme parťáka na pozici zákaznického servisu a asistenta kanceláře. Tato pozice vyžaduje schopnost efektivně komunikovat s našimi zákazníky a poskytovat jim péči a podporu. Zároveň bude úkolem asistenta kanceláře zajišťovat plynulý chod kancelářských operací a administrativních úkolů, reklamačních procesů, vyřizování dokumentů aj.
Jak si tě představujeme?
- Máš min 1 rok zkušenosti na obdobné pozici
- Máš skvělé komunikační dovednosti, nemáš strach z volání zákazníkům
- Jsi zodpovědný a řešení situací pro tebe není obtíž
- Jsi technický tip a zvládneš porozumět problémům a najít jejich řešení
Co budeš dělat?
- Správa objednávek - potvrzování, stavy objednávek
- Vyřizování emailů - dotazy zákazníků, tvorba a změny objednávek
- Reklamace a vrácení zboží - příjem, dokumentace, jednání s dodavateli a zákazníky
- Administrativní činnost - spolupráce s účetní, vystavování dokladů
- Administrativní činnost kanceláře - pošta, správa zaměstnaneckých podkladů
- Reportovat čísla
Co můžeme nabídnout?
- Práce HPP/IČO
- Práce na full time v kanceláři v Hodoníně
- Férové platové ohodnocení
- Fixní mzda
- Osobní i profesní růst, práci v mladém kolektivu
- Firemní benefity
Své CV s fotkou pošli na e-mail prace@wuders.cz