Staňte se členem klubu Wuders a získejte řadu výhod Chci se stát členem

Kontakty

FAQ - Často kladené otázky 


Pro odpověď klikněte na text otázky

Objednávka

Jak dlouho trvá výroba?

Nábytek označený skladem doručujeme do 2 - 4 pracovních dnů od přijetí částky na náš účet. Ostatní produkty vyrábíme do 2 až 6 týdnů od přijetí platby na náš účet. Výroba nábytku může být však prodloužena a to z důvodu plné kapacity výroby. Informovat Vás budeme den před expedicí/osobním vyzvednutím.

Jaké jsou možnosti platby?

U nás platíte vždy předem, a to bankovním převodem, nebo on-line platební kartou.

Kolik zaplatím za přepravu zboží?

Ceník přeprav:

 Od částky  Do částky Cena dopravy
 0 Kč   1000 Kč  119 Kč 
 1000 Kč   2500 Kč  299 Kč 
 2500 Kč  4000 Kč  399 Kč 
 4000 Kč   7000 Kč  499 Kč 
 7000 Kč   8000 Kč  599 Kč 
 8000 Kč   10000 Kč  899 Kč 
 10000  Kč  18000 Kč  1199 Kč 
 18000 Kč   23000 Kč 1299 Kč 
 23000 Kč  26000 Kč  1499 Kč 
 26000 Kč   30000 Kč 1999 Kč 
 30000 Kč   35000 Kč  2499 Kč 
 35000 Kč   45000 Kč  2999 Kč 
 45000 Kč   50000 Kč  3999 Kč 
 50000 Kč   70000 Kč  4999 Kč 
 70000 Kč   150000 Kč    5999 Kč 
 150000 Kč   Jakákoliv  12999 Kč 

Ceny jsou uvedené včetně DPH 21%
Ceník je aktuální k 1.1.2020.
V ceně přepravy jsou zahrnuté také poplatky obalových materiálů a palet.
Slevy na produkty nesnižují cenu přepravy, hodnoty zůstávají stejné před slevami.
Wuders s.r.o si vyhrazuje právo měnit ceník dopravních služeb.

Vyrábíte i na zakázku?

Zákázkou výrobu neprovádíme.

Objednal/a jsem špatnou velikost, jde objednávka změnit?

Ano, nejlépe do 5 dnů od zaplacení, může to ovšem zbrzdit plánované dodání.

Moje objednávka ještě nedorazila, kdy jí můžu očekávat?

Pokud Vám ještě objednávka nepřišla, je pravděpodobně stále ve výrobě nebo před expedicí. Občas se stane, že nám příjde více objednávek než jsme aktuálně schopní vyrobit. Maximální čas doručení držíme do 2 měsíců. Dejte nám čas a důvěru, pracujeme na efektivní výrobě a rychlé expedici. Vyčkejte na email o stavu Vaší objednávky.

Zákaznický servis

Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?

Pouze na email info@wuders.cz odpovíme Vám do 24h v pracovní den.

Neobdržel/a jsem fakturu v objednávce, kde ji najdu?

Fakturu zasíláme v posledním emailu, kdy je objednávka vyřízená. Pokud ji nemůžete najít napište na info@wuders.cz.

Produkt

Je možné změnit odstíny produktů?

Aktuálně nebízíme pouze vystavené odstíny, které najdete u produktu v pravé části stránky.

Jak mám montovat Wuders nábytek?

Detailní návod najdete zde.

Lze změnit velikost vystaveného produktu?

Bohužel ne, snažíme se vystavovat produkty ve standardní velikosti. U některých produktů je více rozměrů pro výběr.

DSC01409  


 

Máte vybráno a chcete poradit?

 

Zákaznický servis  

info@wuders.cz  (odpověď do 24h/pracovní dny)

Bc. Dominik Pazderka

Manažer péče o zákazníky 

 

Osobní návštěvy 

Chcete se za námi stavit? Poptávku k návštěvě zašlete na info@wuders.cz

 

Osobní odběry 

 Vyzvednutí je možné pouze v pracovní dny;

 PO - PÁ od 09:00 - 15:00 (Volejte na číslo, které najdete v informačním emailu osobního odběru) 


  

Fakturační údaje

Wuders s.r.o

IČ: 07370750

DIČ: CZ07370750

Adresa: č.p. 279, 763 02 Lhota

Spisová značka: C 107840 vedená u Krajského soudu v Brně

Sídlo: č.p. 279, 763 02 Lhota

plátce DPH

č. b. účtu: 5414168359/0800
Identifikační číslo provozovny: 1012108881

 

 

wuders_logo_cerne

Wuders, Perfektní nábytek nezná kompromisy