Kontakty
FAQ - Často kladené otázky
Objednávka
Jak dlouho trvá výroba?
Nábytek označený skladem doručujeme do 10 pracovních dnů od přijetí částky na náš účet. Ostatní nábytek vyrábíme dle termínu, který naleznete na produktové stránce. O zahájení výroby vás budeme informovat emailem, objednávku je nutné zaplatit předem. Výroba nábytku může být však prodloužena a to z důvodu plné kapacity výroby. Informovat Vás budeme den před expedicí/osobním vyzvednutím.
Jaké jsou možnosti platby?
U nás platíte vždy předem, a to bankovním převodem, nebo on-line platební kartou.
Kolik zaplatím za přepravu zboží?
Ceník přeprav:
Od částky | Do částky | Cena dopravy |
0 Kč | 1000 Kč | 119 Kč |
1000 Kč | 2500 Kč | 299 Kč |
2500 Kč | 4000 Kč | 399 Kč |
4000 Kč | 7000 Kč | 499 Kč |
7000 Kč | 8000 Kč | 599 Kč |
8000 Kč | 10000 Kč | 899 Kč |
10000 Kč | 18000 Kč | 1299 Kč |
18000 Kč | 23000 Kč | 1499 Kč |
23000 Kč | 26000 Kč | 1599 Kč |
26000 Kč | 30000 Kč | 1999 Kč |
30000 Kč | 35000 Kč | 2499 Kč |
35000 Kč | 45000 Kč | 2999 Kč |
45000 Kč | 50000 Kč | 3999 Kč |
50000 Kč | 70000 Kč | 4999 Kč |
70000 Kč | 150000 Kč | 5999 Kč |
150000 Kč | Jakákoliv | 12999 Kč |
Ceny jsou uvedené včetně DPH 21%
Ceník je aktuální k 1.1.2021.
V ceně přepravy jsou zahrnuté také poplatky obalových materiálů a palet.
Slevy na produkty nesnižují cenu přepravy, hodnoty zůstávají stejné před slevami.
Wuders s.r.o si vyhrazuje právo měnit ceník dopravních služeb.
Vyrábíte i na zakázku?
Zákázkou výrobu neprovádíme.
Objednal/a jsem špatnou velikost, jde objednávka změnit?
Ano, nejlépe do 5 dnů od zaplacení, může to ovšem zbrzdit plánované dodání.
Moje objednávka ještě nedorazila, kdy jí můžu očekávat?
Pokud Vám ještě objednávka nepřišla, je pravděpodobně stále ve výrobě nebo před expedicí. Občas se stane, že nám přijde více objednávek než jsme aktuálně schopní vyrobit. Dejte nám čas a důvěru, pracujeme na efektivní výrobě a rychlé expedici. Vyčkejte na email o stavu Vaší objednávky.
Zákaznický servis
Jak mohu kontaktovat zákaznický servis?
Pouze na email info@wuders.cz odpovíme Vám do 24h v pracovní den.
Neobdržel/a jsem fakturu v objednávce, kde ji najdu?
Fakturu zasíláme v posledním emailu, kdy je objednávka vyřízená. Pokud ji nemůžete najít napište na info@wuders.cz.
Produkt
Je možné změnit odstíny produktů?
Aktuálně nebízíme pouze vystavené odstíny, které najdete u produktu v pravé části stránky.
Jak mám montovat Wuders nábytek?
Detailní návod najdete zde.
Lze změnit velikost vystaveného produktu?
Bohužel ne, snažíme se vystavovat produkty ve standardní velikosti. U některých produktů je více rozměrů pro výběr.
Máte vybráno a chcete poradit?
Zákaznický servis
info@wuders.cz (odpověď do 24h/pracovní dny)
Michaela Nejedlíková
Managerka péče o zákazníky
Osobní návštěvy
Chcete se za námi stavit? Poptávku k návštěvě zašlete na info@wuders.cz
Osobní odběry
Vyzvednutí je možné pouze v pracovní dny;
PO - PÁ od 09:00 - 15:00 (Volejte na číslo, které najdete v informačním emailu osobního odběru)
Wuders Tým




Fakturační údaje
Wuders s.r.o
IČ: 07370750
DIČ: CZ07370750
Adresa: č.p. 279, 763 02 Lhota
Spisová značka: C 107840 vedená u Krajského soudu v Brně
Sídlo: č.p. 279, 763 02 Lhota
plátce DPH
č. b. účtu: 5414168359/0800
Identifikační číslo provozovny: 1012108881
Wuders, Perfektní nábytek nezná kompromisy